Seguiment i evolució de la webquest".


És la primera vegada que hem trobo davant d’una activitat de WebQuest. L’he entés com la presentación de la información que els usuaris necessiten per adquirir les competències necessàries en la materia que se’ls presenta. Amb el WebQuest evitarem perdre hores i hores cercant informació, el formador les estructura i presenta per a la transformació d'aquesta informació en coneixement.


El nostre treball té com a objectiu principal la creació d’un marc de debat sobre la interculturalitat a l’Escola. La WQ està adreçada a un treball de reflexió per a la construcció d’un entorn educatiu intercultural. Per tal de resoldre aquesta qüestió pretenem cercar el consens sobre les conceptes claus treballats a la matèria, conceptes com el de cultura, multiculturalitat i interculturalitat.


Per una altra banda hem busquem que els professors inicien el seu treball consensuant altres conceptes que trobem clau per poder fer una mateixa lectura del problema i per facilitar la recerca d’una solució consensuada.



Les tasques que us proposem tenen per objectiu fomentar la revisió i el debat entre els professors com a un equip humà que ha d’interpretar la funció de l’escola com un espai de convivència i que aquesta passa per una educación intercultural forta


El treball en equip que hem desenvolupat en la webquest ha estat compartint tasques. El problema més important ha estat l’organització, Malgrat això ens hem distribuït molt bé les tasques, ja que no hem repertit tasques. Hem completat la webquest a bases de les aportacions al debat, en el meu en la funció de dissenyador, amb les aportacions al propi webquest.


Una de les tasques que ens hem repertit més ha estat la selecció de materials, però hem pogut debatre quin era el més adequat per a cada una de les activitats i ho hem decidit de forma consensuada a través de les aportacions que cada ú ha anat fent en el debat.